O mnie
ProAroma powstała z zamiłowania do aromatów i olejków eterycznych. Misją ProAroma jest podnoszenie komfortu i dobrostanu w życiu codziennym. Wiąże się to z poprawą zdrowia i wzrostem w każdej sferze życia na poziomie duszy, ciała i prosperity.
Doświadczenie
dr Dorota Ackermann-Szulgit doświadczenie neuropsychologiczne zdobywała w X Wojskowym Szpitalu z Polikliniką w Bydgoszczy na oddziale Neurochirurgii i Chirurgii Głowy oraz na Oddziale Psychiatrycznym. Obecnie, jako adiunkt prowadzi zajęcia ze studentami na kierunkach Psychologia, Pedagogika oraz Psychologia w biznesie.
Wiedza
Dr Dorota Ackermann-Szulgit to doświadczony szkoleniowiec. Jej bogate doświadczenie przekłada się na inspirujące, pełne praktycznych wskazówek szkolenia, które nie tylko poszerzają horyzonty uczestników, ale też motywują do działania. Łączy rzetelną naukę z pasją do przekazywania wiedzy w sposób przystępny i angażujący, dzięki czemu każde spotkanie z nią to wartościowe doświadczenie.
Jest autorką i współautorką publikacji naukowych z zakresu neuropsychologii, neurobiologii, aromaterapii, psychochirurgii.
Ukończyła Kurs Aromaterapii, który jest oficjalnie certyfikowany przez Polskie Towarzystwo Aromaterapeutyczne i Instytut Aromaterapii w Warszawie.
Obszar Jej zainteresowań naukowych i badawczych to: neuropsychologia, neuroaromaterapia kliniczna, wpływ aromaterapii na funkcje psychiczne, neurodietetyka, neurodydaktyka, a także psychologia społeczna i neuromarketing.
Aroma w praktyce
Tworzy unikalne kompozycje zapachowe z naturalnych olejków eterycznych i absolutów, projektowane na miarę dla firm, hoteli i gastronomii.
Każda kreacja to coś więcej niż zapach — to subtelny nośnik prestiżu, który podkreśla charakter marki, buduje niepowtarzalną atmosferę i zapada w pamięć gości oraz klientów.
Dzięki personalizowanym aromatom przestrzenie zyskują wyjątkowy klimat, który wyróżnia je na tle konkurencji i tworzy emocjonalne doświadczenia.
Obecnie prowadzi także badania i obserwacje nad wpływem olejków eterycznych na funkcje mózgu ze szczególnym uwzględnieniem funkcji poznawczych, emocjonalnych a także medytacji i duchowości.